Boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan. Descrierea metodei


Șase reguli de aur ale Katsuzo Niche Health Celebrul vindecător japonez Nishi Katsudzo a crezut că numai eforturile proprii ale unei persoane îl pot face sănătos, ceea ce i sa întâmplat. El a primit un diagnostic dezamăgitor în copilărie. Medicii au spus că va trăi maxim 20 de ani.

léčba artrózy přírodní cestou leucemie și dureri articulare

Nișa nu numai că a trăit mult mai mult, ci a creat și un sistem eficient de recuperare. Pe scurt despre sistemul Katsudzo Nishi Pentru prima dată, sistemul de recuperare creat de Nishi a fost prezentat publicului încând avea patruzeci și boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan de ani, un fapt surprinzător, având în vedere prognoza disonantă a medicului care la prevăzut să moară curând în tinerețe.

Datorită publicațiilor sale, Nishi a câștigat o largă popularitate, a părăsit postul de inginer șef al metroului Tokyo și și-a dedicat tot timpul medicului. Îna publicat prima sa carte în limba engleză - a precedat un tur de prelegeri cu Statele Unite ale Americii, făcut ca răspuns la numeroasele cereri din partea fanilor.

Sistemul său populare de vindecare Nishi datorează nu numai simplitatea și eficiența sa, dar, de asemenea, înțelepciunea de est adâncă, care sta la baza aceasta si ii da o stralucire, tipic de diamante veritabile. Introducere în exerciții Mulți copii boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan adolescenți se hrănesc, în timp ce mușchii și ligamentele lor slăbesc. Adulți, ședinței toată ziua la locul de muncă, până la sfârșitul zilei, experiență oboseală și dureri de spate.

În acest sens, vertebrele se pot deplasa unul față de celălalt. Sistemul de sănătate Katsudzo Nishi implică formarea unei poziții corecte prin exerciții speciale, înot, nutriție adecvată pentru întărirea coloanei vertebrale, odihna și somnul pe un pat și o pernă. Exercițiile vor ajuta la obținerea flexibilității coloanei vertebrale, nutriția servind drept material de construcție pentru întărirea și modelarea posturii.

tratament articular revoluționar tratament pentru artrita septica

Alimentele ar trebui să includă alimente bogate în calciu, fosfor, magneziu. În plus față de substanțele organice, vitaminele trebuie să fie ingerate în mod regulat.

Cel mai important pentru coloana vertebrală - A, C și D. Nu uitați că putem obține vitamina D nu numai cu alimente, ci și boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan lumina soarelui. De aceea, faceți o plajă de zi cu zi. O boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan integrantă a sistemului Katsuzo Nishi sunt 6 reguli ale sănătății: 1. Pat greu După cum știți, coloana vertebrală este baza vieții.

Cea mai mică curbura a acestuia duce la întreruperea activității diferitelor organe. Prin urmare, este foarte important să se mențină poziția corectă.

Manual de instrucțiuni Ghimbirul este folosit în gătit, are un gust plăcut și o aromă specială, este un condiment destul de valoros în gătit. Dă o aromă delicată bulionurilor, supelor de legume și cerealelor. Sunt condimentate cu cârnați și paste de casă. De asemenea, este folosit pentru recoltarea compoturilor pentru iarnă.

Trageți întotdeauna coroana în sus! Deci voi și coloana vertebrală veți fi drepți. Dacă sunteți obișnuiți să stați tot timpul răsuciți și atunci când stați, apoi să semene cu un cuier de haina, atunci vă provocați mari vătămări pentru voi și pentru organele voastre interne. Și dacă te ridici drept și nu te uiți constant, atunci: 1 coloana vertebrală nu va fi supraîncărcată; 2 veți fi câțiva centimetri mai înalt; 3 toate organele interne vor intra în vigoare; 4 se va îmbunătăți activitatea organelor de digestie și excreție; 5 pentru a îmbunătăți circulația sângelui în organism și în glanda tiroidă.

Dar toate acestea nu vor fi la fel de eficiente dacă dormim pe un pat moale. Este foarte plăcut să cadeți într-un pat confortabil, dar nu aveți nicio idee despre cum suferă coloana vertebrală.

încălzirea articulațiilor pentru artrită artroza genunchiului legată de vârstă

Acesta este ceea ce Katsudzo Nishi însuși a spus despre acest lucru: "Pentru a menține obiceiul unei posture perfecte, nu există mijloace mai bune decât corectarea constantă a perturbărilor care apar în coloana vertebrală, dormind pe un pat ferm și liniștit. Perna sau cilindrul solid Sensul său este că, în timpul somnului, vertebrele cervicale sunt situate în poziția lor naturală.

  • Durere în articulațiile șoldului coloanei vertebrale
  • O bucată de lungime de aproximativ cm este decojită, tăiată fin, așezată într-o farfurie smalțată sau din sticlă și umplută cu un pahar de apă rece de preferință dintr-un izvor sau un puț artezian.
  • Cu ingrediente neconventionale Gel antiinflamator articulatii, acest unguent.

Când dormim pe o pernă obișnuită, vertebrele cervicale se îndoaie și starea organelor interne depinde de asta, ca să nu mai vorbim de durerea din gât și din spate. Această regulă afectează în primul rând septul nazal, iar boala sa provoacă diverse boli și afectează iritabilitatea și amețelile. În Japonia se spune: "Un gât răsucite este un semn al unei vieți scurte". Niche propune folosirea unei role de pernă solidă, așezată pe ea, astfel încât vertebrele cervicale 3 și 4 să se odihnească în mod literal pe ea.

Exercițiul "Goldfish" Acest exercițiu trebuie făcut după cum urmează: se află direct pe un pat plat, cu fața în sus sau în jos, trageți degetele de la picioare în direcția corpului, puneți ambele mâini sub gât, traversând-le la a patra sau a cincea vertebră de col uterin.

Gel antiinflamator articulatii, acest unguent.

În această poziție, trăgând vibrator cu tot corpul este ca și mișcările unui pește în apă. Faceți acest exercițiu pentru minute în fiecare dimineață și seara. Exercițiul ajută la vindecarea scoliozelor, corectează curbura coloanei vertebrale și astfel elimină suprasolicitarea nervilor vertebrale, normalizează circulația sângelui. Exerciții pentru capilare.

  • Care unguentul ajută cu osteochondroza
  • Îngrijire și lifestyle în durere lombară Ce exercitii se recomanda pentru durerile lombare Un exercitiu fizic nepotrivit poate forta o anumita grupa musculara, cauzand astfel un episod dureros.
  • Îți spun povestea mea.

Lieți-vă direct pe spate, odihnindu-vă capul pe o pernă tare, întindeți brațele și picioarele în poziție verticală spre corp și apoi vibrați ușor.

Acest exercițiu stimulează cum să tratezi artroza degetelor organelor, îmbunătățește circulația sângelui în întregul boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan, facilitează mișcarea și reînnoirea fluidului limfatic. Pentru a face zilnic dimineața și seara în minute. Chiar și copiii care încă nu au reușit să se răzgândească de partea lor fac acest exercițiu perfect Ei își trag brațele și picioarele, agitându-i energic, bucurându-se de tot ceea ce vine în câmpul lor de vedere, mama, tata, razele soarelui Un adult poate face și acest exercițiu.

Exercițiul "Închiderea palmelor și picioarelor". Lie pe spate, cap - pe o pernă solidă. Deschideți palmele, conectați tampoanele degetelor ambelor mâini, apăsați-le unul împotriva celuilalt și relaxați-vă, repetați-l de mai multe ori. Apoi mutați mâinile înainte și înapoi cu degetele închise și, în cele din urmă, închideți palmele peste piept.

Aceasta este prima parte a exercițiului. Al doilea - continuând să stați pe spate, ridicați picioarele deasupra corpului, alăturați-vă genunchilor. Închiderea piciorului, în același timp ridică și coboară brațele și picioarele de la 10 la 60 de ori. După exercițiu, relaxați-vă în poziția inițială și meditați timp de 1 - 2 minute dimineața și seara în fiecare zi.

Boli ale spatelui și articulațiilor maya gogulan exercițiu este foarte util prin faptul că coordonează funcțiile mușchilor și nervilor din jumătatea dreaptă și stângă a corpului, în special a extremităților. Este de asemenea important deoarece coordonează funcțiile mușchilor, nervilor și vaselor de sânge în zona abdomenului și a coapsei. În timpul sarcinii, ajută la creșterea normală a copilului în uter, corectează poziția sa incorectă.

Prin urmare, acest exercițiu este foarte util pentru mama însărcinată, dacă dorește să aibă o naștere ușoară. Tratamentul mâinilor este de asemenea util.

6 reguli ale sistemului de nișă. Șase reguli de aur ale Katsuzo Niche Health

A demonstrat că palmele emit raze misterioase. Tratamentul tactil pentru palmă se bazează pe acțiunea acestor raze. Dar, înainte de a recurge la ea, este necesar să vă dați în viață potențele palmelor, după cum urmează: stați jos, ridicați brațele cu coturi legate la nivelul pieptului, apoi închideți palmele, degetele atingeți reciproc.

Direct pentru 40 de minute într-o manieră concentrată, în palma mâinii tale, energia ta mentală. Încercarea de a face acest lucru o singură dată, indiferent cât de obositoare este, și apoi energia din palme este cu siguranță activată. Dacă reușiți, nu va trebui să repetați o astfel de procedură în restul vieții.

Tehnica de tratare a palmelor este foarte simplă: atingeți ușor zona de durere cu palma pentru o vreme. Dar, pentru a obține rezultate mai semnificative, ar trebui mai întâi să faceți mai întâi un exercițiu pentru capilare și apoi să îi ajutați pe pacient să o facă.

Reguli de aur.

Exercitarea pentru coloana vertebrală și abdomen. Partea pregătitoare: așezat pe un scaun, ridicându-și umeri de 10 ori ; înclinați capul spre dreapta și spre stânga de 10 ori în fiecare direcție ; înclinați-vă capul spre dreapta-spate de 10 ori și spre stânga-spate de 10 ori ; întindeți brațele înainte într-o poziție orizontală și întoarceți-vă capul la stânga și la dreapta o dată ; ridicați ambele mâini în paralel și întoarceți capul spre dreapta și spre stânga o dată ; coborâți brațele până la nivelul umărului, îndoiți-le în coate; ținându-vă brațele în această poziție, împingându-le înapoi pe cât posibil, întinzându-vă bărbia în sus.

Partea principală: După partea pregătitoare, relaxați-vă, puneți palmele pe genunchi pentru o vreme și porniți partea principală a exercițiului: îndreptați corpul, menținând echilibrul pe coada. Apoi, rotiți corpul la stânga și la dreapta, făcând simultan mișcări cu stomacul, timp de 10 minute în fiecare dimineață și seară.

  1. Călcâiele și articulațiile mâinilor doare
  2. 6 reguli ale sistemului de nișă. Șase reguli de aur ale Katsuzo Niche Health

În desfășurarea acestei mișcări, spuneți-vă: "În fiecare zi mă îmblânzesc din toate punctele de vedere". Această sugestie de sine are un efect foarte benefic asupra minții și corpului, transformându-se rău în bine și bine în bine.

cetone pentru dureri articulare cum să vă testați pentru bolile articulare

Acesta este un exercițiu pentru a coloanei vertebrale și a abdomenului coordonează funcțiile sistemului nervos simpatic și parasimpatic, regleaza activitatea intestinelor, contribuie la efectele benefice ale energiei mentale în organism. Metode de "reparare" a metabolismului. Pat solid.

articulația doare după sală principalele grupuri de boli articulare

Exercițiu "Goldfish" nutriție a coloanei vertebrale. Exercițiul "Închiderea picioarelor și palmelor". Exerciții pentru spate și abdomen. În cartea sa "Spuneți-i la revedere", Maya Gogulan descrie în detaliu fiecare din cele șase reguli ale lui Nishi. Pat greu  necesare pentru a se asigura că greutatea corporală este distribuită uniform, mușchii sunt relaxați cât mai mult posibil, apoi în timpul somnului corpul însuși corectează subluxațiile și curburile coloanei vertebrale, care se acumulează în mod inevitabil în timpul zilei, corectează postura, îmbunătățește funcționarea sistemului nervos, aprovizionarea cu sânge a creierului, funcționarea organelor interne.

Un efect deosebit de bun asupra creșterii activității hepatice substanțe nocive care s-au acumulat în timpul zilei, sunt bine îndepărtate din organism, intestinul este eliberat din constipație. Un pat solid ajută întregul corp să se repare peste noapte.